2015年10月27日火曜日

OL3-Cesium v1.9 がリリースされました

OL3-Cesium v1.9 がリリースされました
2015.10.22 に OL3-Cesium v1.9 がリリースされました。

ol3-cesium/CHANGES.md at master - openlayers/ol3-cesium GitHub
(https://github.com/openlayers/ol3-cesium/blob/master/CHANGES.md)より

Changelog
v1.9 - 2015-10-22

● Breaking changes
○ Port to OL 3.10.1, remove saturation, gamma and hue functions.
○ Change olcs.AbstractSynchronizer.prototype.createSingleCounterpart to return an array of counterparts instead of a unique object. This allows one OL3 layer to be transformed in several Cesium layers.
○ Rename olcs.AbstractSynchronizer.prototype.createSingleCounterpart to olcs.AbstractSynchronizer.prototype.createSingleLayerCounterparts.
○ Rename olcs.RasterSynchronizer.prototype.convertLayerToCesiumImagery to olcs.RasterSynchronizer.prototype.convertLayerToCesiumImageries.

● 重大な変更
○ OL3.10.1 にポート、彩度、ガンマ、色相の機能を削除します。
○ 固有のオブジェクトの替りに、対応の配列を返すために olcs.AbstractSynchronizer.prototype.createSingleCounterpart を変更します。これは、1つの OL3 レイヤをいくつかの Cesium(セシウム)レイヤに変換することを可能にします。
○ olcs.AbstractSynchronizer.prototype.createSingleCounterpart を olcs.AbstractSynchronizer.prototype.createSingleLayerCounterparts に名前を変更します。
○ olcs.RasterSynchronizer.prototype.convertLayerToCesiumImagery を olcs.RasterSynchronizer.prototype.convertLayerToCesiumImageriesに名前を変更します。

● Changes
○ Add the experimental method olcs.OLCesium.enableAutoRenderLoop to stop rendering the globe when idle. This is based on work from Kevin Ring.
○ Port to Cesium 1.14.
○ The olcs.AbstractSynchronizer now tries to synchronize the layer groups. Only if null is returned will it synchronize each of its children. This allows more synchronization strategies in user applications.

● 変更
○ アイドル時、地球のレンダリングを停止するための実験メソッド olcs.OLCesium.enableAutoRenderLoop を追加します。これは、ケビン・リングからの動作に基づいています。
○ セシウム1.14にポート。
○ olcs.AbstractSynchronizer は、現在、レイヤグループを同期しようとします。nullは返される場合だけ、それがその子のそれぞれを同期させます。これは、ユーザアプリケーションで複数の同期ストラテジを可能にします。

0 件のコメント: